سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پژوهش کار آفرینی طرح کسب و کار طراحی ابزار آلات مورد استفاده در

طراحی آچارهای ساده با کاربرد بیشتر و قیمت ارزانتر که در کارگاه های کوچک تعمیر و سرویس خودرو مورد استفاده قرار می گیرد به این گونه که ابزارهای مورد استفاده در صنعت خودرو را که شکل پیچیده دارند و به صورت چند منظوره از آنها استفاده می شود با طراحی ساده و دقیق به شکل یک منظوره تولید کنیم
دسته بندی صنعتی
بازدید ها 28
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پژوهش کار آفرینی طرح کسب و کار طراحی ابزار آلات مورد استفاده در صنعت

فروشنده فایل

کد کاربری 7169
کاربر

« توصیف ایده»

توصیف آیده: طراحی آچارهای ساده با کاربرد بیشتر و قیمت ارزانتر که در کارگاه های کوچک تعمیر و سرویس خودرو مورد استفاده قرار می گیرد . به این گونه که ابزارهای مورد استفاده در صنعت خودرو را که شکل پیچیده دارند و به صورت چند منظوره از آنها استفاده می شود با طراحی ساده و دقیق به شکل یک منظوره تولید کنیم .

فرصت ایجاد شده برای سود و دلیل سود آوری طرح با توجه به نیاز بازار:

قیمت آچارهای چند منظوره و پیچیده بالا بوده و از طرفی ایمنی آنهادر هنگام استفاده پایین است و هنچنین به صورت کامل در کارگاه های کوچک تعمیر خودرو مورد استفاده قرار نمی گیرند.

این موارد دلیل کافی برای تولید و طراحی آچارهای ساده تر است.

از آنجایی که قسمت این طرح ها پایین تر از آچارهای پیچیده است و همچنین کاربرد بیشتری در کارگاه های کوچک دارند تولید آنها مورد استقبال مصرف کنندگان می شود.

زیرا بازار آچار این گونه اقتضا می کند که آچار های تولیدی ارزان – با کیفیت- ساده و

دارای ایمنی بالا باشد. بنابراین می توان با طراحی و تولید این ابزارها به شکل ساده تر از فرصت ایجاد شده در بازار کمال استفاده را برد.

شرح مختصری از طرح: این طرح ها به صورت خیلی ساده از دو آچار پر کاربرد در تعمیر گاه های خودرو است (آچار سوپاپ جمع کن و آچار طبق کش) . این ابزارها ضمن طراحی ساده از تمام قسمت ها قابل جدا شدن بوده و در صورت معیوب شدن یک قسمت می توان آن را تعویض کرد.

مشتریان اصلی طرح و ارزش که برای آنها ایجاد می شود.

مشتریان اصلی این طرح تعمیرکاران کارگاه های کوچک هستند،‌و یا تعمیر گاه هایی که مخصوص تعمیر یک نوع خودرو هستند. برای اینگونه مصرف کنندگان علاوه بر هزینه کمتر در خرید ابزار سهولت و سرعت بیشتر در انجام کار و ایمنی بالاتر را نیز در بر دارد.

کاربرد طرح:

طرح سوپاپ جمع کن برای باز کردن سوپاپ از قسمت سر سیلندر به منظور تعویض یا ترانس و غیره...

 

در صورتی که در روند خرید و دانلود این فایل با مشکلی مواجه شدید با شماره 09214087336 از طریق پیامک یا تماس در ارتباط باشید همچنیت آیدی تلگرام من جهت پشتیبانی @wwwlonoir می باشد